LIVE COMMUNICATIE

VOOR ELK MERK

VINDEN WE EEN ORIGINELE & PASSENDE OPLOSSING

Laura Hertroys

Jouw marketingkapstok uitbreiden middels live communicatie.

In de strijd om aandacht van de doelgroep en haar oprechte beleving van het merk, kiezen steeds meer bedrijven voor niet-traditionele communicatiemiddelen. Events zijn hier een mooi voorbeeld van en vormen steeds vaker een belangrijk onderdeel van het marketing- en communicatiebeleid voor bedrijven, producten en diensten. Een event staat tegenwoordig symbool voor een beleving die niet meer terug te draaien is. Door een event te integreren in het marketingbeleid kun je van klanten en prospects fans maken doordat ze op een heel persoonlijke manier worden bereikt of liever gezegd beraakt.

De wereld van eventmarketing en live communicatie is hierdoor volop in beweging geraakt en creëert dagelijks nieuwe kansen voor beginnende en groeiende bedrijven. Dit verklaart waarom live communicatie ook een belangrijke plaats gekregen heeft binnen de marketingmix van veel toonaangevende bedrijven om zo de doelgroep nog persoonlijker aan te spreken.

MOGELIJKHEDEN

De mogelijkheden zijn eindeloos: van een beeldscherm met een visual tot sampling van producten op locatie. Het claimen van een heel evenement is ook mogelijk. Een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerkingen die wij hebben opgezet met Motorola en SLAM! tijdens ADE in de Ziggo Dome, of bijvoorbeeld The Athlete’s Foot die de actie rondom het Radio 538 DJ Hotel heeft geclaimd. Klik hier voor een impressie

More Media Group

Houtweg 29

1251 CS Laren

085 1110220

info@moremediagroup.nl

KvK 32068005

BTW NL 819976520B01

Privacy verklaring

Algemene voorwaarden

Linked-in.png
Youtubekopie.png