LIVE COMMUNICATIE

VOOR ELK MERK

VINDEN WE EEN ORIGINELE & PASSENDE OPLOSSING

Laura Hertroys

Functie

De marketingkapstok uitbreiden middels live-communicatie.

In de strijd om aandacht van de doelgroep, kiezen steeds meer bedrijven voor niet-traditionele communicatiemiddelen. Events kunnen namelijk worden ingezet als belangrijk onderdeel van het marketing- en communicatiebeleid voor bedrijven, producten en diensten.

Het evenement staat tegenwoordig symbool voor een verandering die niet meer terug te draaien is. Door een event te integreren in het marketingbeleid kun je van klanten en prospects namelijk fans maken doordat ze op een heel persoonlijke manier worden bereikt of liever gezegd beraakt.

De wereld van eventmarketing en live-communicatie is hierdoor volop in beweging geraakt en creëert dagelijks nieuwe kansen voor beginnende en .Dit verklaart waarom live communicatie ook een belangrijke plaats gekregen heeft binnen de marketingmix van veel toonaangevende bedrijven.Wij helpen je graag om naast de traditionele media ook livecommunicatie in te zetten om zo de doelgroep nog persoonlijker aan te spreken.

MOGELIJKHEDEN

De mogelijkheden zijn eindeloos: van een beeldscherm met een visual tot sampling van producten op locatie. Het claimen van een heel evenement is ook mogelijk, een mooi voorbeeld daarvan is de samenwerkingen die wij hebben opgezet. Motorola en SLAM! tijdens ADE in de Ziggo Dome of bijvoorbeeld The Athlete’s Foot die de actie rondom het Radio 538 DJ Hotel heeft geclaimd. Kijk ook eens bij onze cases voor een kijkje in de livecommunicatie!

 

Wil je meer weten over de mogelijkheden neem dan contact op met ons voor een kop koffie en een brainstorm.

We weten zeker dat we voor elk merk een passende oplossing hebben.

More Media Group

Houtweg 29

1251 CS Laren

085 1110220

info@moremediagroup.nl

KvK XXXX

BTW NLXXXX

Privacy verklaring

Algemene voorwaarden

Disclaimer

More Media Group
Houtweg 29

1251 CS Laren

085 1110220